O ja pierdole 1h w #mpk…

O ja pierdole 1h w #mpk #krakow bez zadnych korkow, bez przesiadki, na trasie, ktora autem robi sie 15-18 minut maksymalnie XD No zeby jezdzic tak do pracy i jeszcze to wychwalac to trzeba mozgu nie miec xD Do rzeczy: Jeblo mi auto co kompletnie zniszczylo mi dzien xD Potrzebuje wiec pomocy #mechanikasamochodowa bo auto mi nie odpalilo. Dolacze filmik w komentarzu. Moj plan to sprawdzic z kablami czy odpale z drugim autem, podejrzewam wine akumulatora lub alternatora, ew. przeczytalem w necie ze to moze byc wina kluczyka? ale nie upadl ani nic wiec chyba srednio. Auto normalnie otworzylem guzikiem w kluczyku, potem zamknalem, ale jak drugi raz chcialem otworzyc to juz mi nei zlapalo i musialem recznie wsadzic kluczyk => wina aku? Jak myslicie co probowac, co podejrzewac? Czy ktos zna dobrego mechanika w okolicy Wroclawskiej, ktory nie wezmie miliona monet i bedzie dostepny NA JUZ lub BARDZO SZYBKO i najlepiej bede mogl go ze soba zabrac do garazu, bo auto stoi na -2 i jakos tu trzeba pokombinowac, zeby je wydostac… Pacjent: suzuki swift 1,3ddis #samochody #pomocy #krakow Czytaj dalej...

Taguję, ale co tam,…

Taguję, ale co tam, powstrzymajcie mnie xD #renault #samochody #motoryzacja Muszę przyznać, że nowe Clio bardzo ładnie wygląda z zewnątrz, a w środku robi jeszcze lepszą robotę – co prawda tablet trochę za bardzo wystaje, ale można wziąć mniejszy ;] brawo za JASNĄ tematykę na desce, nei tylko na fotelach. Cena mogła by być lepsza, ale i myślę, że po rabatach z 70K+ urwie się na te 67-70. Silniki raczej marne, ale powiedzmy, że 1.0 100km powinno takiemu bzykowi starczyć, do tego fajne nagłośnienie – imo będzie sprzedawał się bardzo dobrze, dobra robota. Czytaj dalej...

#bekazev #opel #samochody…

#bekazev #opel #samochody #motoryzacja #samochodyelektryczne #tesla Myślę, że będą sprzedawać się jak hot cakes, jedynie 70K różnicy w cenie. Żebyście nie płakali – wersja Elegance z napędem ICE to 60K, jako zajebisty EV z zasięgiem do 330km xD jedyne 130K. Z 1.2T 65K Nie wiem jak Wy, ale ja już rozbijam świnkę i lecę po moją nową CorsĘ, świetny deal. Aha, wysposażenie, AEB itd, są takie same, odpuście sobie. AA i zanim powiecie, że „kurwa, ale tam tankuję za darmo, momomomo” no niby tak xD (choć to gówno prawda),ale zobacz za ile wyjeździsz tą różnicę w cenie… no i 330km to śmiesznie mało, oczywiście w optymalnej warunkach, więc realnie z 200-250 xD. REWOLUCJA ELEKTROMOBILNA XD Czytaj dalej...

Moi drodzy jako że nadchodzi…

Moi drodzy jako że nadchodzi jesień (inaczaj totalna szarówa), chciałbym wam przypomnieć o odpowiednim dobieraniu kolorów ubrań. Na 1 zdjęciu stoi osoba w ubraniach o ciemnych kolorach, na drugim zaś stoi osoba w jaskrawej odzieży. Czasami jednak lepiej jest zadbać o swoje bezpieczeństwo i przyodziać tą mniej stylową ale za to zauważalną na drodzę kurtkę niż zostać tym jednym numerkiem w policyjnej statystyce dotyczącej ofiar śmiertelnych na drodze #bezpieczenstwo #samochody #motoryzacja #drogi Czytaj dalej...